Πάτρα: Αποσωληνώθηκε ο 14χρονος που νοσηλευόταν μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ
Κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοόλ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αποσωληνώθηκε ο 14χρονος από τα Γιάννενα που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών, μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ παρουσία συγγενικών του προσώπων.
Κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοόλ
Σύμφωνα με την ΕΡΤ και με τον υπεύθυνο της ΜΕΘ Παίδων – εντατικολόγος Ανδρέας Ηλιάδης, το παιδί αντιδρά καλά στα ερεθίσματα των γιατρών. Θα εκτιμηθεί πάλι σήμερα η κατάσταση του για να αποφασιστεί αν θα εξέλθει της Μονάδας, κάτι που είναι το πιο πιθανό.
Υπενθυμίζεται ότι στη ΜΕΘ Παίδων διακομίσθηκε ο 14χρονος από τα Ιωάννινα, μετά από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ, ενώπιον ενήλικων μελών της οικογένειάς του.
Τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς μεταφέρθηκε σε ημικωματώδη κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Εκεί, οι γιατροί προχώρησαν στην διασωλήνωσή του και στη συνέχεια διακομίσθηκε στη ΜΕΘ Παίδων της Πάτρας.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




