Θρίλερ στη Θεσσαλονίκη: Εντοπίστηκε πτώμα σε αποσύνθεση κοντά στα ΚΤΕΛ
Τι εξετάζουν οι Αρχές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε στη Θεσσαλονίκη, όταν το μεσημέρι της Πέμπτης (9/1) εντοπίστηκε το πτώμα άνδρα κάτω από μία γέφυρα κοντά στον Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Την μακάβρια ανακάλυψη έκανε το μεσημέρι ένας περαστικός και αμέσως έσπευσαν στο σημείο αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής για μία πρώτη αυτοψία.
Σύμφωνα μάλιστα με το thestival.gr, φέρεται να έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η σορός ανήκει σε 88χρονο που είχε εξαφανιστεί από την Χαλκηδόνα στις 21 Νοεμβρίου του 2024. Για την εξαφάνισή του είχε εκδοθεί silver alert.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



