Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλειστός ο σταθμός του ΟΣΕ λόγω βλάβης
Τα «ρολά» είναι κατεβασμένα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κλειστός είναι ο σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης που βρίσκεται απέναντι από τον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος.
Τα «ρολά» είναι κατεβασμένα
Σύμφωνα με το grtimes.gr, οι επιβάτες που προσέρχονται στον συγκεκριμένο σταθμό, διαπιστώνουν ότι τα ρολά είναι κατεβασμένα, με αποτέλεσμα να φεύγουν άπραγοι.
Η διαχειρίστρια εταιρεία, το μόνο που αναφέρει στην ιστοσελίδα του Μετρό, είναι πως «Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά, αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας» χωρίς ωστόσο να αναφέρονται άλλες πληροφορίες, ούτε για τον λόγο αυτού του προβλήματος, ούτε για την ώρα αποκατάστασης.
Με βάση την ανακοίνωση της εταιρείας, το Μετρό λειτουργεί μόνο από τον σταθμό της Πλατείας Δημοκρατίας έως τον τερματικό σταθμό της Νέας Ελβετίας και αυτό με μετεπιβιβάσεις στον σταθμό Σιντριβάνι.
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



