Δερβένι: Μέσα στο παγωμένο φορτηγό για περίπου 35 ώρες 80 φορτηγατζήδες - Μοιραζόντουσαν τα λιγοστά τρόφιμα και το νερό που είχαν
Κατά τον γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, Μπάμπη Τσοχανταρίδη, ουσιαστικά δεν υπήρχε κανένας λόγος οι συνάδελφοί του να μείνουν τόσες ώρες στο συγκεκριμένο σημείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Παρά την πλήρη λειτουργία των καυστήρων, το κρύο ήταν ανυπόφορο μέσα στα φορτηγά. Όσο κι αν οι οδηγοί προσπαθούσαν να «ξεκλέψουν» λίγες ώρες ύπνο, δεν το κατάφεραν, έχοντας πάντοτε το μάτι και στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου, μην τυχόν και τελειώσει το πετρέλαιο και σβήσει η μηχανή.
Ο ένας με τον άλλον μοιραζόταν τα λιγοστά τρόφιμα και το νερό που είχαν μαζί τους. Η κάθε ώρα φαινόταν ατέλειωτη και για να κάνει κάποιος την ανάγκη του, έπρεπε να περπατήσει μέσα στη φύση, αφού δεν είχε άλλη επιλογή.
Τις δραματικές περίπου 35 ώρες που πέρασαν περίπου ογδόντα φορτηγατζήδες πριν την κατηφόρα του Δερβενίου, έξω από τη Θεσσαλονίκη, στην άκρη του δρόμου, περιγράφει στο ethnos.gr ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), Μπάμπης Τσοχανταρίδης.
Όπως λέει χαρακτηριστικά στο ethnos.gr, πέρα από την έντονη κακουχία πολλοί από τους συναδέλφους του είχαν το νου τους και στα ευπαθή προϊόντα που μετέφεραν με τα φορτηγά τους.
«Αυτό που βίωσαν οι συνάδελφοι ήταν απάνθρωπο. Πώς να μπορέσεις να κοιμηθείς με τόσο κρύο μέσα στο σίδερο; Πού να κάνεις την ανάγκη σου; Αναγκαστικά οι συνάδελφοι πήγαιναν στη φύση. Περίμεναν στο συγκεκριμένο σημείο, χωρίς να έχουν καμία ενημέρωση, για το πότε θα τους επιτραπεί να φύγουν. Τους άφησαν τόσες ώρες στην άκρη του δρόμου και όχι σε κάποιο σταθμό αυτοκινήτων, όπου θα μπορούσαν να φάνε κάτι και βέβαια να πάνε στην τουαλέτα. Αυτό είναι απαράδεκτο και οι άνθρωποι αγανάκτησαν. Δεν φρόντισαν να βρούνε έναν τρόπο, ώστε, όσοι ήθελαν, να γυρίσουν πίσω, στη Θεσσαλονίκη», λέει στο ethnos.gr ο κ. Τσοχανταρίδης.
Υπενθυμίζεται ότι η Τροχαία σταμάτησε περίπου 80 φορτηγατζήδες στο συγκεκριμένο σημείο, αφού λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών υπήρξε απαγόρευση διέλευσης φορτηγών στο τμήμα της Εγνατίας Οδού προς τις Σέρρες και τα σύνορα με τη Βουλγαρία.
«Αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα»
Κατά τον γενικό γραμματέα της ΟΦΑΕ, ουσιαστικά δεν υπήρχε κανένας λόγος οι συνάδελφοί του να μείνουν τόσες ώρες στο συγκεκριμένο σημείο, αφού οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν τέτοιες, ώστε να υπαγορεύουν για τόσο μεγάλο διάστημα την απαγόρευση διέλευσης των φορτηγών.
Μάλιστα, υπογραμμίζει ότι απαγορεύσεις διέλευσης των φορτηγών, χωρίς να συντρέχει ουσιαστικός λόγος, αποφασίζονται πολύ συχνά στη χώρα μας, κάτι που δεν συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
«Με τα φορτηγά μας γυρίζουμε ολόκληρο τον κόσμο και στο εξωτερικό κλείνουν δρόμους, μόνο αν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος. Πουθενά δεν αντιμετωπίζουμε αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, όπου πολύ συχνά και χωρίς σοβαρό δρόμο μας απαγορεύουν τη διέλευση. Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν, δεν ήταν τέτοιες, ώστε να κλείσουν το δρόμο για τα φορτηγά. Πέρασαν τα εκχιονιστικά και έριξαν αλάτι. Όταν περνάει το φορτηγό και πατάει στο αλάτι, σπάει τον πάγο, ο οποίος μετατρέπεται σε νερό. Έχουμε διαμαρτυρηθεί πολλές φορές στην Τροχαίο, στο αρμόδιο υπουργείο και σε άλλους φορείς, ζητώντας να μην κλείνουν δρόμους χωρίς ουσιαστικό λόγο, αλλά, δυστυχώς, δεν εισακουγόμαστε», τονίζει ο κ. Τσοχανταρίδης.
Φωτιά στο εργοστάσιο «Καραμολέγκος» στο Κορωπί: Καταστράφηκε ολοσχερώς διώροφο κτίριο
Έρχονται κι άλλες καρατομήσεις στην Aστυνομική Διεύθυνση Χανίων μετά το σοκαριστικό τροχαίο - Οι νέες αποκαλύψεις και οι ευθύνες των αστυνομικών
Μπλίνκεν: Το σχέδιο για την ασφάλεια και την ανοικοδόμηση της Γάζας - «Είμαστε κοντά σε συμφωνία για κατάπαυση πυρός και ομήρους»
Σύμβουλος της βασίλισσας Ελισάβετ ήταν κατάσκοπος της Σοβιετικής Ένωσης: Τι αποκαλύπτουν απόρρητα έγγραφα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr