Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 23χρονος μετά από ομαδικό ξυλοδαρμό
Δύο συλλήψεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θύμα ομαδικού ξυλοδαρμού έπεσε ένας 23χρονος στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο «Παπανικολάου».
Δύο συλλήψεις
Το επεισόδιο συνέβη το βράδυ της περασμένης Πέμπτης και φαίνεται να προκλήθηκε λόγω προσωπικών διαφορών. Το θύμα δέχθηκε χτυπήματα στο κεφάλι και διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Παπανικολάου», όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται.
Κατόπιν αναζητήσεων, η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη δύο νεαρών που κατηγορούνται για εμπλοκή στο επεισόδιο -πρόκειται για έναν 22χρονο και έναν 16χρονο, αμφότεροι αλβανικής καταγωγής (ο δεύτερος αφέθηκε ελεύθερος με προφορική εντολή εισαγγελέα).
Η ίδια δικογραφία -που αφορά το αδίκημα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης- περιλαμβάνει τέσσερα ακόμη άτομα, 18 έως 20 ετών, εκ των οποίων δύο Έλληνες και δύο Αλβανοί.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




