Σεπόλια: O φύλακας που κατηγορείται πως άφησε ανοιχτές τις μπάρες λέει ότι «χρειάστηκε τουαλέτα»
«Χρειάστηκα να πάω τουαλέτα και έτσι άφησα τις μπάρες ανοιχτές»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθη τα ξημερώματα της Τετάρτης 48χρονος φύλακας εταιρείας που εργάζεται στις γραμμές του ΟΣΕ μετά από καταγγελία οδηγού σύμφωνα με την οποία ο 48χρονος δεν είχε κατεβάσει τις μπάρες και παρολίγον να συγκρουστεί με διερχόμενο τρένο.
«Χρειάστηκα να πάω τουαλέτα και έτσι άφησα τις μπάρες ανοιχτές»
Σύμφωνα με την δημοσιογράφο του OPEN, Μίνα Καραμήτρου, πρόκειται για μία κεντρική διάβαση του ΟΣΕ, καθώς βρίσκεται στα Σεπόλια και πρόκειται για το σημείο που βγάζει στην οδό Δυρραχίου.
Εκεί, ένας οδηγός δίκυκλης μοτοσικλέτας κατήγγειλε εγγράφως στην Τροχαία ότι λίγο μετά τα μεσάνυχτα, την ώρα που πήγε να περάσει τη διάβαση, ενώ περνούσε το τρένο, οι μπάρες ήταν ανοιχτές.
Άμεσα, στο σημείο έφτασε η Τροχαία, η οποία εντόπισε τον φύλακα σεκιούριτι και φέρεται να είπε στις Αρχές: «Είχα αναλάβει τη βάρδια 10:00 με 06:00 το πρωί και ότι όταν πέρασε το συγκεκριμένο τρένο, είχα κατεβάσει κανονικά την μπάρα. Ωστόσο, χρειάστηκα να πάω τουαλέτα και έτσι άφησα τις μπάρες ανοιχτές».
Παράλληλα, την ίδια ώρα οι αστυνομικοί της Τροχαίας προσπαθούν να εντοπίσουν τις κάμερες για να αξιοποιήσουν το βιντεοληπτικό υλικό.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



