Θεσσαλονίκη: Σε εξέλιξη συγκέντρωση των αγροτών στον Σιδηροδρομικό Σταθμό – Ζητούν συνάντηση με τον Μητσοτάκη
Σύμφωνα με την Αστυνομία περίπου 500 αγρότες από διάφορες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έχουν φθάσει με λεωφορεία στο σιδηροδρομικό σταθμό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αγρότες με τρακτέρ και λεωφορεία από διάφορες περιοχές της Μακεδονίας και της Θράκης πραγματοποιούν αυτήν την ώρα στο Ν. Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης συγκέντρωση διαμαρτυρίας για ζητήματα του κλάδου τους, ζητώντας να έχουν μία απευθείας συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη που βρίσκεται από νωρίς στην Θεσσαλονίκη για να μιλήσει στις 8 το βράδυ στο 8ο Thessaloniki Summit.
Από τους περιξ χώρους του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού έχουν απομακρυνθεί ταξί και αστικά λεωφορεία πριν από την άφιξη των αγροτών που κετέφθασαν από τα Νέα Μάλγαρα στην Θεσσαλονίκη με 50-60 τρακτέρ μέσω της εσωτερικής περιφερειακής,των οδών Αναγεννήσεως και Μοναστηρίου. Οι αγρότες έχουν σταθμεύσει τα αγροτικά μηχανήματα στην άκρη του δρόμου χωρίς να παρεμποδίζουν την κυκλοφορία.
Σύμφωνα με την Αστυνομία περίπου 500 αγρότες από διάφορες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έχουν φθάσει με λεωφορεία στο σιδηροδρομικό σταθμό. Η κυκλοφορία στην οδό Μοναστηρίου έως την Μιχ. Καλού έχει διακοπεί.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




