Ενότητες στο άρθρο: 📌 Συνελήφθη ο υπεύθυνος του καταστήματος
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 16χρονες από υπερκατανάλωση αλκοόλ
Συνελήφθη ο υπεύθυνος του καταστήματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο λόγω οξείας μέθης κατέληξαν σήμερα τα ξημερώματα δύο 16χρονες, μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποιεί με σημερινή της ανακοίνωση η Αστυνομία.
Συνελήφθη ο υπεύθυνος του καταστήματος
Επισημαίνει δε, ότι για το συμβάν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης της πόλης προχώρησαν στη σύλληψη του 51χρονου υπεύθυνου του καταστήματος, καθώς επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών σε δύο ανήλικες.
Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχημάτισαν σε βάρος του αστυνομικοί του τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



