Λαμία: Νεκρός στο μπάνιο του βρέθηκε 52χρονος
Είχαν να τον δούνε δύο μέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 52χρονος βρέθηκε νεκρός μέσα στο μπάνιο του σπιτιού του στη Ροδίτσα Λαμίας.
Είχαν να τον δούνε δύο μέρες
Συγκεκριμένα, οι γείτονές του είχαν δυο τουλάχιστον μέρες να τον δουν και ειδοποίησαν τον πρόεδρο του χωριού ο οποίος έσπευσε στο σημείο με την αστυνομία.
Σύμφωνα με το lamiareport.gr, είχαν προηγηθεί προσπάθειες από τους γείτονες αλλά και από τους ανθρώπους του «Βοήθεια στο Σπίτι» του Δήμου Λαμιέων να τον βρουν, χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά, με τη βοήθεια κλειδαρά, οι αστυνομικοί μπήκαν στο σπίτι και εντόπισαν στο μπάνιο το άψυχο σώμα του 52χρονου.
Ο άνδρας αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας ενώ έμενε μόνος του στο σπίτι. Κατάφερνε να συντηρείται με την υποστήριξη των δομών του δήμου και των συμπολιτών του.
Μετά από έρευνα στο σπίτι αποκλείστηκε η τέλεση εγκληματικής ενέργειας και όλα δείχνουν αιφνίδιο θάνατο από παθολογικά αίτια. Ωστόσο, περισσότερα θα δείξει η νεκροψία - νεκροτομή.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




