Θεσσαλονίκη: Ξανά πρόβλημα στο Μετρό - Σταθμός λειτουργούσε για μετεπιβίβαση
Οι επιβάτες αναχωρούσαν από τη Νέα Ελβετία και κατέβαιναν στον σταθμό 25ης Μαρτίου για να επιβιβαστούν σε άλλον συρμό
Νέα ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς υπήρξε πρόβλημα νωρίτερα σήμερα (25/2).
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ανακοίνωση, από τον σταθμό 25ης Μαρτίου μέχρι τον σταθμό Νέας Ελβετίας, η κυκλοφορία γινόταν μέσω της τροχιάς 2.
Συγκεκριμένα, οι επιβάτες που ξεκινούσαν από τη Νέα Ελβετία, κατέβαιναν στην 25ης Μαρτίου και επιβιβάζονταν σε άλλον συρμό του Μετρό, με κατεύθυνση προς το κέντρο.
Τα δρομολόγια διεξάγονταν κανονικά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την 25ης Μαρτίου.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




