Θεσσαλονίκη: Εργαζόμενος στον ΟΣΕ τραυματίστηκε σοβαρά, όταν επιχείρησε να ανέβει σε εν κινήσει τρένο
Ο άνδρας φέρεται να τραυματίστηκε και το δεξί του πόδι να ακρωτηριάστηκε από τον αστράγαλο και κάτω🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» μεταφέρθηκε το πρωί της Τετάρτης 26 Φεβρουαρίου ένας 33χρονος εργαζόμενος στον σιδηρόδρομο μετά από εργατικό ατύχημα στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα και όπως αναφέρει η Voria.gr, περίπου στις 9:00 το πρωί, ο άνδρας φέρεται να προσπάθησε να επιβιβαστεί σε εν κινήσει τρένο στην περιοχή της αφύλακτης διάβασης του ΟΣΕ, στη Γ' είσοδο της ΒΙΠΕ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για κλειδούχο ο οποίος επιχείρησε να ανέβει σε βαγόνι εμπορικής αμαξοστοιχίας, η οποία κινείτο με χαμηλή ταχύτητα.
Ο άνδρας φέρεται να τραυματίστηκε και το δεξί του πόδι να ακρωτηριάστηκε από τον αστράγαλο και κάτω.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



