Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Μία φορά ελάτε μαζί μας»
«Ντροπή, έπρεπε να είστε μαζί μας» - Διαδηλωτές τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο στις δυνάμεις της αστυνομίας
Οι πολίτες άρχισαν να τραγουδούν τον εθνικό ύμνο, λέγοντας στους αστυνομικούς, «δε θέλουμε τίποτα, όλοι μαζί»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ομάδα διαδηλωτών στο Σύνταγμα τραγούδησε τον εθνικό ύμνο μπροστά στις δυνάμεις της αστυνομίας.
Συγκεκριμένα, το μεσημέρι της Παρασκευής, κατά τη διάρκεια του μεγαλειώδους συλλαλητηρίου για τα δύο χρόνια από το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, ένταση σημειώθηκε στην πλατεία Συντάγματος.
«Μία φορά ελάτε μαζί μας»
Ομάδα διαδηλωτών, απευθύνθηκε σε δυνάμεις των ΜΑΤ που βρέθηκαν στη σημείο, λέγοντάς τους: «Ντροπή, έπρεπε να είστε μαζί μας. Μία φορά ελάτε μαζί μας».
Στη συνέχεια, οι πολίτες άρχισαν να τραγουδούν τον εθνικό ύμνο, λέγοντας στους αστυνομικούς, «δε θέλουμε τίποτα, όλοι μαζί»».
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



