Δίκη Φιλιππίδη: Η τρίτη καταγγέλλουσα δέχτηκε να καταθέσει με ανοιχτές θύρες
Ο δικηγόρος του ηθοποιού ανέφερε ότι η καταγγέλλουσα τονίζει ότι υπήρξε απόπειρα βιασμού τον Αύγουστο του 2014🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ανοιχτές τις θύρες πρόκειται να καταθέσει εις βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη η τρίτη καταγγέλλουσα, που τον κατηγορεί για απόπειρα βιασμού στο αυτοκίνητο το 2014.
Υπενθυμίζεται ότι η δίκη ήταν να γίνει κεκλεισμένων των θυρών, όμως η καταγγέλλουσα δέχτηκε να γίνει με ανοιχτές θύρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δίκη διακόπηκε και θα συνεχιστεί με τη δημόσια κατάθεσή της στην επόμενη συνεδρίαση.
Από εκεί και πέρα, αιχμές αφήνει ο δικηγόρος του Πέτρου Φιλιππίδη, Μιχάλης Δημητρακόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι με βάση τα όσα υποστηρίζει η γυναίκα, ο ηθοποιός «την 1η Αυγούστου του 2014 με 34 βαθμούς θερμοκρασία αποπειράθηκε να τη βιάσει μέσα στο αυτοκίνητό του στο Παλαιό Ψυχικό, σε χώρο ο οποίος ήταν πάρα πολύ φυλασσόμενος».
Ο γνωστός δικηγόρος επισημαίνει ότι «οι συνθήκες που αναφέρονται δεν συνδέονται με την κοινή λογική» και στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι όταν η καταγγέλλουσε έδειξε την άρνησή της, αμέσως «ο Φιλιππίδης της άνοιξε την πόρτα και έφυγε».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




