Γιατρός δέχθηκε άγρια επίθεση στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου: Προσπαθούσε να βοηθήσει ασθενή και τον χτυπούσαν
Ομάδα περίπου 15 ατόμων -υπό την επήρεια αλκοόλ- μετέφερε στο Κέντρο Υγείας ασθενή με σοβαρό παθολογικό πρόβλημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άγρια επίθεση δέχθηκε γιατρός τα ξημερώματα της Τρίτης (11/3) στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου, ενώ προσπαθούσε να βοηθήσει γυναίκα ασθενή.
Όπως λέει στο OPEN και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, ομάδα περίπου 15 ατόμων -υπό την επήρεια αλκοόλ- μετέφερε στο Κέντρο Υγείας ασθενή με σοβαρό παθολογικό πρόβλημα. Ενώ ο γιατρός προσπαθούσε να την περιθάλψει, δέχθηκε επίθεση. Ωστόσο, συνέχισε να τη βοηθάει.
Αφού κατάφερε να τη σταθεροποιήσει και την έβαλε στο ασθενοφόρο, άρχισαν να χτυπάνε τον γιατρό με κλωτσιές και μπουνιές. Στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικές δυνάμεις, με την ομάδα 15 ατόμων να επιτίθεται τότε και σε αστυνομικό.
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



