Εύβοια: Θρήνος για βρέφος 11 μηνών που πέθανε ξαφνικά - Η πρώτη εκτίμηση
Άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την τελευταία του πνοή άφησε στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού ένα βρέφος 11 μηνών, που υπέστη ανακοπή καρδιάς, βυθίζοντας στο πένθος την Εύβοια.
Όπως αναφέρει το eviaonline.gr, οι γονείς του παιδιού το μετέφεραν πρώτα στο νοσοκομείο Χαλκίδας, καθώς διαπίστωσαν ταχύπνοια. Οι γιατροί που εξέτασαν το βρέφος διαπίστωσαν ένα αυξημένο ένζυμο στην καρδιά και κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στο «Αγλαΐα Κυριακού».
Πιθανότερη αιτία θανάτου θεωρείται η ανακοπή καρδιάς. Οι γονείς έχουν ένα κοριτσάκι 3 ετών και μένουν σε χωριό του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, ενώ το 2020 είχαν χάσει ένα αγοράκι τεσσάρων ετών και πάλι από ανακοπή.
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




