Θεσσαλονίκη: Έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ - Αναστάτωση στο κέντρο της πόλης
Άμεσα έφτασαν στο σημείο εφτά πυροσβέστες με τρία οχήματα καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, προκειμένου να παραλάβει τυχόν τραυματίες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε γύρω στις 11:20 π.μ. της Πέμπτης 27 Μαρτίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της αγοράς, τον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, εξαιτίας έκρηξης που σημώθηκε σε υποσταθμό της ΔΕΗ, που βρίσκεται σε υπόγειο οικοδομής.
Άμεσα έφτασαν στο σημείο εφτά πυροσβέστες με τρία οχήματα καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, προκειμένου να παραλάβει τυχόν τραυματίες.
Οι πυροσβέστες διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει φλόγα, παρά μόνο καπνοί που έβγαιναν από το σταθμό, ενώ από την έκρηξη δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός.
Στο σημείο βρίσκονται συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να αποκαταστήσουν τη βλάβη, εξαιτίας της οποίας δεν έχουν ρεύμα γειτονικές κατοικίες και επιχειρήσεις.
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



