Ενότητες στο άρθρο: 📌 Χωρίς ένσημα και ασφάλιση
Ούτε καν τον βασικό μισθό...: Σχολικοί τροχονόμοι αμείβονται με 176 ευρώ
Τι καταγγέλλουν σχολικοί τροχονόμοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σχολικοί τροχονόμοι καταγγέλλουν ότι αμείβονται με ψίχουλα.
Χωρίς ένσημα και ασφάλιση
Ειδικότερα οι σχολικοί τροχονόμοι, που ρυθμίζουν το κυκλοφοριακό εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των μαθητών καθώς διασχίζουν τους δρόμους από και προς το σχολείο, ενώ δουλεύουν πέντε ημέρες την εβδομάδα για δυο ώρες, δεν ασφαλίζονται και δεν παίρνουν ένσημα ενώ ο μισθός τους δεν ξεπερνά τα 176 ευρώ!
Όπως είπαν στην τηλεόραση του OPEN, οι εργαζόμενοι είναι «στον αέρα» καθώς δεν έχουν καμία ασφάλεια ενώ εργάζονται και δεν παίρνουν καν τον βασικό μισθό καθώς θεωρούνται σε ειδικό καθεστώς. Μιλάμε για 2.000 εργαζόμενους, μερικούς από τους οποίους δουλεύουν πάνω από 25χρόνια ως σχολικοί τροχονόμοι.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



