Ο Μητροπολίτης Χίου έδειξε την «έξοδο» στον Γρέγο της Χρυσής Αυγής
«Δίπλα στη σφαγή της Χίου είναι και το Δίστομο», τόνισε ο Χιώτης Ιεράρχης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο μητροπολίτης Χίου, Ψαρών και Οινουσσών Μάρκος, έδειξε την «πόρτα της εξόδου» στον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Αντώνη Γρέγο, όταν εκείνος προσπάθησε να καταθέσει στεφάνι στη Μονή Αγίου Μηνά για την επέτειο της σφαγής του 1822.
«Δίπλα στη σφαγή της Χίου είναι και το Δίστομο», τόνισε ο Χιώτης Ιεράρχης, σημειώνοντας ότι «η αγάπη του για το έθνος δεν του επιτρέπει να κάνει διαχωρισμό των ιστορικών γεγονότων». Επίσης, υπογράμμισε ότι ο παππούς του χάθηκε το 1941, όταν η ναζιστική Γερμανία τορπίλισε το πλοίο του Εμπορικού Ναυτικού στο οποίο ταξίδευε ειρηνικά για να βγάλει το ψωμί των παιδιών του.
Στο νησί πραγματοποιήθηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο ιστορικό μοναστήρι του Αγίου Μηνά και επιμνημόσυνη δέηση, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Μάρκου, στην Ιερά Μονή Αγίου Μηνά όπου τιμήθηκε η μνήμη των σφαγιασθέντων στον τόπο της σφαγής του 1822.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




