Κρήτη: Στο νοσοκομείο δύο νεαροί - Τους λήστεψαν και τους ξυλοκόπησαν
Όπως κατήγγειλαν οι δύο νεαροί, οι δράστες τους επιτέθηκαν με ράβδο και τους χτύπησαν άσχημα, ενώ στη συνέχεια άρπαξαν ένα κινητό τηλέφωνο και περίπου 400 ευρώ σε μετρητά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άγριος καυγάς σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης μεταξύ νεαρών, στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, με αποτέλεσμα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο ένας 18χρονος και ένας 23χρονος που δέχθηκαν ξυλοδαρμό από έναν 18χρονο, έναν 21χρονο και έναν 24χρονο.
Όπως κατήγγειλαν οι δύο νεαροί, οι δράστες τους επιτέθηκαν με ράβδο και τους χτύπησαν άσχημα, ενώ στη συνέχεια άρπαξαν ένα κινητό τηλέφωνο και περίπου 400 ευρώ σε μετρητά.
Τα θύματα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο από όπου χθες πήραν εξιτήριο. Οι τρεις δράστες, συνελήφθησαν, ενώ σύμφωνα με το cretalive.gr, άλλοι τρεις νεαροί 18, 21, 20 χρόνων κι ένας 26χρονος ταυτοποιήθηκαν και αναζητούνται από την ΕΛ.ΑΣ.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



