Θεσσαλονίκη: «Σαφάρι» της αστυνομίας για οδηγούς χωρίς διπλώματα
Μόνο τη Δευτέρα του Πάσχα συνελήφθησαν έντεκα άτομα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνεχίστηκαν κατά την περίοδο του Πάσχα οι αστυνομικοί έλεγχοι στη Θεσσαλονίκη για οδηγούς που δεν κατέχουν διπλώματα οδήγησης.
Όπως ανακοινώθηκε από την αστυνομία, το προηγούμενο 24ωρο, Δευτέρα του Πάσχα, συνελήφθησαν έντεκα άτομα, διότι βρέθηκαν να οδηγούν στερούμενα σχετικής άδειας ικανότητας. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν ένα άτομο που οδηγούσε υπό την επήρεια μέθης κι ένα άτομο επειδή προέβη σε επικίνδυνους ελιγμούς, αγνοώντας σήμα αστυνομικών να σταματήσει. Επιπλέον, ένας οδηγός συνελήφθη για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.
Είχαν προηγηθεί την Κυριακή του Πάσχα και το Μεγάλο Σάββατο 13 συλλήψεις για οδήγηση χωρίς τη σχετική άδεια ικανότητας, εκ των οποίων δύο διαπιστώθηκαν ότι είχαν καταναλώσει αλκοόλ πέραν του επιτρεπτού ορίου κι ένας εξ αυτών επιπλέον ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό. Ένας ακόμη οδηγός συνελήφθη για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




