Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τους ζητούν να αποχωρήσουν
Ηράκλειο: Κατάληψη της Βασιλικής του Αγίου Μάρκου από αντιεξουστιαστές
Στην κατάληψη της Βασιλικής του Αγίου Μάρκου, στο κέντρο του Ηρακλείου, προχώρησε νωρίτερα σήμερα το πρωί ομάδα αντιεξουσιαστών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην κατάληψη της Βασιλικής του Αγίου Μάρκου, στο κέντρο του Ηρακλείου, προχώρησε νωρίτερα σήμερα το πρωί ομάδα αντιεξουσιαστών, ως απάντηση στην επιχείρηση εκκένωσης που πραγματοποιήθηκε το πρωί της περασμένης Τρίτης 22 Απριλίου στην κατάληψη του Ευαγγελισμού.
Τους ζητούν να αποχωρήσουν
Με αφορμή την κατάληψη της Βασιλικής του Αγίου Μάρκου, στην οποία πραγματοποιείται η έκθεση ζωγραφικής του Χρήστου Μποκόρου «Πέρασμα στο Φως», ο δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:
«Οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε και να προστατεύουμε τον δημόσιο χώρο και τα μνημεία της πόλης. Ζητώ από αυτούς που κατέλαβαν την Βασιλική του Αγίου Μάρκου να αποχωρήσουν αμέσως».
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



