Ποιοι σταθμοί του μετρό θα είναι κλειστοί για πέντε μέρες
Δείτε αναλυτικά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις 21:00 θα κλείνουν τέσσερις σταθμοί της Γραμμής 2 του μετρό από την Κυριακή (4/5) έως και την Πέμπτη (8/5).
Πρόκειται για τους σταθμούς Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη, οι οποίοι θα κλείνουν στις 21:00 και ως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G. Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα θα διεξάγεται στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη.
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η προσωρινή, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12. Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «Αγ. Δημήτριος», μαζί με την Αφετηρία της γραμμής 109.
Στον σταθμό «Ελληνικό» θα γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση στη στάση «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ» προς Γλυφάδα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



