Κέρκυρα: Ένοχες οι δύο από τις πέντε που διοργάνωσαν το pole dancing στο Ανάκτορο Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου
Οι πέντε τουρίστριες δήλωσαν μετανιωμένες και τόνισαν ότι η φωτογράφηση ήταν για προσωπική χρήση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε φυλάκιση 6 μηνών με τριετή αναστολή καταδικάστηκαν οι δύο διοργανώτριες της φωτογράφησης με pole dancers στο Ανάκτορο Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου στην Κέρκυρα. Οι τρεις συμμετέχουσες κρίθηκαν αθώες.
Η πρόεδρος της έδρας πρότεινε την απαλλαγή των 5 γυναικών για την κατηγορία της Προστασίας Αρχαιοτήτων και της πολιτιστικής κληρονομιάς. Όσον αφορά την κατηγορία περί υποβάθμισης του περιβάλλοντος πρότεινε την υποβάθμισή της κατηγορίας σε υποβάθμιση από αμέλεια.
«Δεν γνωρίζαμε ότι χρειάζεται άδεια»
Οι πέντε τουρίστριες δήλωσαν μετανιωμένες και τόνισαν ότι η φωτογράφηση ήταν για προσωπική χρήση. «Δεν γνωρίζαμε ότι χρειάζεται άδειας. Ήταν μία απλή φωτογράφηση για προσωπική χρήση και όχι για εμπορικούς σκοπούς. Δεν θέλαμε να βλάψουμε ή να προσβάλουμε κανέναν», είπαν χαρακτηριστικά.
Προσεχώς θα παρουσιαστεί στην εισαγγελία και φωτογράφος, που τράβηξε τις λήψεις. Ο δικηγόρος του δήλωσε πως αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας, τα οποία ξεπεραστούν σύντομα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



