Καστοριά: Επικήρυξαν άτομο που δηλητηριάζει σκυλιά και γάτες – Δίνουν 1.500 ευρώ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με 1.500 ευρώ επικήρυξε άγνωστο που δηλητηριάζει αδέσποτους σκύλους και γάτες, στην Κορομηλιά Καστοριάς, η Φιλοζωική Ομοσπονδία Ελλάδος.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μέχρι στιγμής έχουν δηλητηριαστεί τρία σκυλιά, τα δύο αδέσποτα και το ένα οικόσιτο και δύο αδέσποτες γάτες.
«Ήμουν η άτυχη που αντίκρισα τα θύματα των δηλητηριάσεων. Πήγα στον τόπο του εγκλήματος, γιατί περί εγκλήματος πρόκειται. Ο άνθρωπος που δηλητηριάζει ένα ζώο, μπορεί να κάνει κακό και σε άνθρωπο, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο. Πρέπει να καταγγέλλουμε και να μιλάμε», είπε η Δέσποινα Λάμπρου, πρόεδρος «φιλόζωων εν δράσει» Καστοριάς, η οποία κατοικεί στο Χιλιόδεντρο.
«Δύο αδέσποτα σκυλάκια φροντίζονταν από το χωριό. Το χωριό δεν είχε πρόβλημα με την παρουσία τους. Κάποιος συντοπίτης μας μάλλον δυσαρεστήθηκε και από ένα δεσποζόμενο ζωάκι που είχε βγει τον περίπατό του εκείνη την ώρα. Δολοφονημένα… Συγγνώμη για την έκφραση αλλά για δολοφονία πρόκειται. Καίγονται τα σωθικά τους. Θέλω να πιστεύω πως είμαστε ένα βήμα πριν δοθούν πληροφορίες για τον συγκεκριμένο άνθρωπο», συμπλήρωσε.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



