Καλαμάτα: Κρατούμενος εντοπίστηκε νεκρός στο κρατητήριο
Διατάχθηκε ΕΔΕ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Απαγχονισμένος στα κρατητήριο του αστυνομικού τμήματος εντοπίστηκε 38χρονος κρατούμενος στην Καλαμάτα.
Ο κρατούμενος, σύμφωνα με την ΕΡΤ, χρησιμοποίησε το σεντόνι για να σχηματίσει θηλιά. Άμεσα ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ και στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο, με τους διασώστες να προσπαθούν να τον επαναφέρουν. Ωστόσο, κατά τη μεταφορά του στο Νοσοκομείο Καλαμάτας διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Διατάχθηκε ΕΔΕ
Διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) από την Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας για να πέσει φως στις συνθήκες υπό τις οποίες ο 38χρονος έχασε τη ζωή του.
Ο 38χρονος ήταν έγκλειστος στις φυλακές Ναυπλίου για κλοπές. Στις 10 Ιουνίου είχε παρουσιαστεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Καλαμάτας και είχε προγραμματισμένη εκ νέου εμφάνιση στο Μονομελές Εφετείο στις 19 Ιουνίου.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



