Μηχανική βλάβη σε πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο από Αμοργό για Νάξο-Πάρο-Πειραιά
Ταλαιπωρία για τους επιβάτες
Μηχανική βλάβη σημειώθηκε σε επιβατηγό πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Αμοργό με προορισμό Νάξο, Πάρο και Πειραιά.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ το πλοίο που αναχώρησε στις 16:05 προσπαθεί να επιστρέψει στην Αμοργό και να αποβιβάσει επιβάτες και αυτοκίνητα.
Οι Αρχές βρίσκονται σε επιφυλακή με στόχο να πραγματοποιηθεί με ασφάλεια η αποβίβαση επιβατών και οχημάτων.
Διαβάστε ακόμη
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



