Χανιά: Βρέφος 16 ημερών νοσηλεύεται με κορονοϊό σε μονάδα Covid του νοσοκομείου
Τι συνέβη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη Μονάδα Covid νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων νοσηλεύεται να βρέφος 16 ημερών με κορονοϊό.
Όπως μεταδίδει το zarpanews, πρόκειται για αγόρι που είχε γεννηθεί σε ιδιωτική κλινική και όταν πήρε εξιτήριο ήταν υγειές. Ωστόσο παρουσίασε σοβαρά συμπτώματα με αποτέλεσμα να μεταφερθεί επειγόντως στο Νοσοκομείο όπου κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή του στη Μονάδα. Την ίδια ώρα, στο παιδιατρικό covid νοσηλεύεται ένα κοριτσάκι 5 ετών.
Νοσηλείες ασθενών θετικών στον κορονοϊό καταγράφονται και σε ενήλικες στα Χανιά, καθώς ένας 82χρονος Χανιώτης και μια 61χρονη τουρίστρια νοσηλεύονται στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



