Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τι συνέβη
Θεσσαλονίκη: 16χρονες κατανάλωσαν αλκοόλ, η μία κατέληξε στο νοσοκομείο
Συνελήφθησαν οι μητέρες τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο κατέληξε 16χρονη, όταν έχασε τις αισθήσεις της από κατανάλωση αλκοόλ.
Τι συνέβη
Το περιστατικό συνέβη χθες τα ξημερώματα στο σπίτι όπου διαμένει η παθούσα μαζί με μία συνομήλικη της και τις μητέρες τους, στην περιοχή Χαριλάου, στη Θεσσαλονίκη. Κρυφά από τις μητέρες τους, οι δύο έφηβες ήπιαν μία φιάλη οινοπνεύματος (βότκα), με συνέπεια η μία να χάσει τις αισθήσεις της και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, απ’ όπου αποχώρησε αφού προηγουμένως της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Για το περιστατικό συνελήφθησαν τις δύο μητέρες, βουλγαρικής καταγωγής (46 και 42 ετών). Εις βάρους τους σχηματίσθηκε δικογραφία για έκθεση σε κίνδυνο, ενώ αφέθηκαν ελεύθερες με προφορική εντολή εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



