Σεισμός στην Εύβοια: Πώς δεν υπήρξαν ζημιές με τέτοια ένταση; Η εξήγηση Λέκκα
«Από τα δεδομένα που έχουμε τώρα πρέπει να ήταν ο κύριος σεισμό» είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για τον ισχυρό σεισμό που «χτύπησε» τα ξημερώματα της Τρίτης, τα Στύρα Ευβοίας και έγινε αισθητός και στην Αττική μίλησε ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμιος Λέκκας.
Ο καθηγητής γεωλογίας, μιλώντας στο OPEN και το «10 παντού», ανέφερε πως «από τα δεδομένα που έχουμε τώρα πρέπει να ήταν ο κύριος σεισμός».
Και πρόσθεσε «από την πρώτη στιγμή διαπιστώσαμε ότι αυτή η περιοχή δεν είναι ικανή να δώσει κάποιον υψηλό σεισμό καθώς είναι μια περιοχή με όχι υψηλή σεισμικότητα, με όχι πολλά και μεγάλα ρήγματα, έτσι διαπιστώσαμε ότι μπορεί να είναι ο κύριος σεισμός».
«Έχει κάνει γύρω στους 20 μικρούς μετασεισμούς»
Στην συνέχεια τόνισε, «συνεδριάσαμε αμέσως μετά τον σεισμό όλοι οι συνάδελφοι. Καταλήξαμε στο ίδιο συμπέρασμα ότι δεν μπορεί να εγείρει άλλα ρήγματα και ότι η περιοχή δεν δίνει μεγάλους σεισμούς. Έχει κάνει γύρω στους 20 μικρούς μετασεισμούς που δεν γίνονται αντιληπτοί».
Σε ερώτηση γιατί δεν είχαμε ζημιές, ο κ. Λέκκας είπε ότι «οι ζημιές δεν έχουν αντίκρυσμα με το μέγεθος του σεισμού, αλλά με το είδος του ρήγματος, της κίνησης, η κατευθυντικότητα. Επίσης, είχαμε μικρές επιταχύνσεις γιατί οι μεγάλες επιταχύνσεις είναι αυτές που καταστρέφουν τα κτίρια».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




