Χρήστος Χαντζαράς: Από τα παράνομα ντριφτ, πρωταθλητής Ελλάδας και στην ελίτ του παγκοσμίου πρωταθλήματος
Ο 8 φορές πρωταθλητής Ελλάδας μιλάει στο ethnos.gr για τα χρόνια των παράνομων ντριφτ μέχρι το δρόμο για την αποστολή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Λετονίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋

Ξεκίνησε να ντριφτάρει σε αυτοσχέδιους αγώνες σε υπαίθρια πάρκινγκ, προβλήτες και όπου αλλού στήνονταν κάθε βράδυ οι θαυμαστές του. Η αγάπη του κόσμου και η στήριξη των δικών του ανθρώπων τον βοήθησαν να περάσει τις δύσκολες στροφές και να κάνει το χόμπι του μία δημοφιλή αγωνιστική παρουσία που όμως χρειάζεται χρόνο, χρήμα και θυσίες για να μείνει στην κορυφή.
Μετά από 8 εγχώριους τίτλους στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ντρίφτινγκ είναι έτοιμος να ταξιδέψει στη Ρίγα της Λετονίας για να γίνει ο πρώτος Έλληνας που θα αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που διοργανώνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA).
Πάντα έμπαινε με... ανάποδα τιμόνια
Η ζωή του Χρήστου Χαντζαρά δεν είχε ποτέ ευθείες. Ηταν γεμάτη στροφές κι έτσι έμαθε να μπαίνει με τις... μπάντες για να αποφεύγει τις κακοτοπιές. Με θετική σκέψη, τη βοήθεια της οικογένειας του, καλών φίλων και χιλιάδων «ακολούθων» όχι μόνο στα social αλλά και στους αγώνες του, άρχισε να αλλάζει διαρκώς πίστες. Προσφέρει θέαμα φτάνοντας στα όρια τους νόμους της φυσικής.
830 άλογα που δεν ισιώνουν
Οδηγεί το αγαπημένο του ΒΜW M3 με 830 άλογα που καίει 100αρα βενζίνη και αιθανόλη. Γενικά δεν ισιώνει με τίποτα. Είναι οκτώ φορές πρωταθλητής Ελλάδας και για πρώτη φορά θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ντριφτ που θα γίνει στη Ρήγα της Λετονίας 3-5 Οκτωβρίου 2025.
Ρυθμίσεις στη Μεταμόρφωση, προπόνηση στη Μεσσηνία
Τον εντοπίσαμε στο στρατηγείο του στη Μεταμόρφωση να κάνει τις τελευταίες ρυθμίσεις στο εντυπωσιακό τετράτροχο που ουσιαστικά είναι μία υπερκατασκευή που ο ίδιος μαζί με την πιστή ομάδα του βελτιώνουν διαρκώς. Ομως έχει ένα βασικό πρόβλημα. Εχει στα χέρια του ένα «θηρίο» που δε μπορεί να χρησιμοποιήσει πουθενά στην Αττική για να κάνει προπόνηση καθώς δεν υπάρχει ασφαλής χώρος. Κι έτσι αναγκάζεται να ταξιδέψει μέχρι τη Μεσσηνία ή ακόμα και σε κάποιες αυτοσχέδιες πίστες για να κάνει προπόνηση. «Δυστυχώς για το άθλημα μας δεν έχει υπάρξει κάποια πρόβλεψη ώστε να μπορούμε να κάνουμε αγώνες και προπονήσεις κοντά στην Αθήνα. Αυτό είναι το βασικό μου πρόβλημα. Μοιραία κάνω πολλά χιλιόμετρα για να βρω ένα ασφαλές μέρος», λέει ο Χρήστος Χαντζαράς.

Πριν από 15 χρόνια...
Ξεκίνησε να ντριφτάρει από τότε που θυμάται να οδηγεί. Ασχολήθηκε με το αγωνιστικό ντριφτ πριν από 15 χρόνια όταν αποφάσισε να αφήσει τις «παράνομες» εμφανίσεις σε αυτοσχέδιες πίστες και να δοκιμάσει τις δυνάμεις του με όλες τις προβλεπόμενες άδειες. Από τότε έχει στεφθεί οκτώ φορές πρωταθλητής Ελλάδας ενώ το αγαπημένο του νούμερο 22 προκύπτει από τις ημερομηνίες γέννησης των δύο γιων του.

Δεν τους χωράει ο τόπος
Οι εγχώριες διοργανώσεις δεν χωράνε πλέον ούτε τα 830 άλογα της Μ3 ούτε τις φιλοδοξίες του Χρήστου Χαντζαρά ο οποίος μετά από μία δοκιμή το 2024 στην Ισπανία μπήκε από εφέτος στην ελίτ του παγκοσμίου ντριφτ. Θα λάβει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με τους 45 κορυφαίους από όλο τον πλανήτη. «Εκεί κατεβαίνουν πολύ οργανωμένες ομάδες με εκατομμύρια μπάτζετ. Ετοιμαζόμαστε μαζί με τα παιδιά της ομάδας μου τα οποία και ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια. Η ομάδα έχει μηχανικό, ηλεκτρολόγο, τα παιδιά που φροντίζουν και αλλάζουν λάστιχα, τον οδηγό μου, με τον οποίο ετοιμάζουμε την τακτική μας».

Τρέλα και αγάπη
Το ταξίδι στη Ρίγα για όλη την αποστολή συν τις βενζίνες, τα εισιτήρια, τα έξοδα διαμονής και διατροφής, τα αναλώσιμα όπως λάστιχα και καύσιμα καλύπτονται εν μέρει από χορηγούς και υποστηρικτές και τα υπόλοιπα συμπληρώνονται από την «τρέλα» και την αγάπη της ομάδας 22 του Χρήστου Χαντζαρά. «Οι πέντε της ομάδας θα φύγουν οδικώς με το βαν και το αυτοκίνητο που θα είναι πάνω στο τρέιλερ. Οι υπόλοιποι θα ταξιδέψουν αεροπορικώς. Είναι δύσκολη και δαπανηρή αποστολή αλλά ο στόχος μας είναι μεγάλος και δεν είναι άλλος από την πολύ καλή παρουσία» λέει ο Χρήστος Χατζαράς.
Με μία μεγάλη γαλανόλευκη
Αποφασίσαμε να πάμε και θα πάμε. Δεν γκρινιάζουμε, έχουμε θετική σκέψη και μία μεγάλη ελληνική σημαία. Ευχαριστώ τους χορηγούς μου, τους φαν μου και τους υποστηρικτές μου που μας βοήθησαν να κάνουμε για πρώτη φορά αυτό το ταξίδι. Ειδικά ευχαριστώ τους monsterenergy, garrettmotion, turbohellas, amsoil_greece, dynamics_motorsport, b16a_workshop, lamda_leventis, axotechniki, sselectronicsgr, protection.gr, exhausts_developed_by_odysseas, Autorefinish, sokratispeed, john.papapetrou, fanclubteam22».
«Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
«Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου
«Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ
Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



