Επίθεση 19χρονου σε οδηγό του Μετρό: Συνελήφθη για 3η φορά ο δράστης - Έχει ζητηθεί η απέλασή του
Κινήθηκε και κατά αστυνομικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθη ξανά τα ξημερώματα της Παρασκευής ο 19χρονος Ιρακινός που είχε επιτεθεί σε μηχανοδηγό συρμού του Μετρό στον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας». Ο δράστης επιτέθηκε σε αστυνομικούς που τον πλησίασαν για να του κάνουν έλεγχο και συνελήφθη και πάλι για απείθεια.
Είναι η 3η σύλληψή του
Και αυτή δεν είναι η ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη φορά που συλλαμβάνεται, αλλά η τρίτη. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει συνελήφθη στο παρελθόν τρεις φορές και έχει αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους τους οποίους δεν τηρεί, κάτι που έχει γνωστοποιηθεί από την αστυνομία.
Σημειώνεται ότι την πρώτη φορά που συνελήφθη ήταν για κλοπές ενώ τις υπόλοιπες για απείθεια.
Μάλιστα, για τον 19χρονο κινήθηκε χθες η διαδικασία για την αφαίρεση του ασύλου και την απέλασή του από τη χώρα, όπως ενημέρωσε το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή και η δυνατότητα της διοικητικής απέλασης καθώς δεν έχει γίνει ακόμα το ποινικό δικαστήριο για τις κλοπές.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




