Πειραιάς: Τρεις ανήλικοι στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε καφετέρια
Εντόπισαν και προσήγαγαν τη νόμιμη υπεύθυνη και τον φύλακα του χώρου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 27ης Οκτωβρίου, τρεις ανήλικοι που διασκέδαζαν σε καφετέρια κοντά στο λιμάνι Πειραιά, παρουσίασαν συμπτώματα μέθης, με αποτέλεσμα να μεταβούν με ίδια μέσα στο νοσοκομείο. Εκεί εντοπίστηκε ένας εξ αυτών, ηλικίας περίπου 17 ετών, σε κατάσταση μέθης, συνοδευόμενος από τη μητέρα του.
Αστυνομικοί του Τμήματος Δημοτικού Θεάτρου μετέβησαν τόσο στο νοσοκομείο όσο και στο κατάστημα, όπου εντόπισαν και προσήγαγαν τη νόμιμη υπεύθυνη και τον φύλακα του χώρου. Σύμφωνα με την αστυνομία, οι υπεύθυνοι φέρονται να είχαν επιτρέψει την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών σε ανήλικους πελάτες.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας, στην κατοχή ενός από τους ανήλικους βρέθηκε πλαστή ταυτότητα, γεγονός που ερευνάται στο πλαίσιο της σχηματιζόμενης δικογραφίας. Όπως ανέφερε η μητέρα του ανήλικου, οι υπόλοιποι ανήλικοι αποχώρησαν από το νοσοκομείο πριν φτάσουν οι αστυνομικές Αρχές.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



