Efood: Πρόσφερε μπόνους 70% για όσους κάνουν ντελίβερι εν μέσω κακοκαιρίας και... το μάζεψε όταν μαθεύτηκε
«Η EFOOD δίνει μπόνους (μεταξύ 19.00-21.00) και μας στέλνει να πνιγούμε μέσα στην νεροποντή», καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Την ώρα που η Αττική γινόταν «ποτάμι» από την «Byron» χθες (4/12) η efood υποσχόταν στους διανομείς της αυξήσεις εάν εργαστούν εν μέσω της σφοδρής κακοκαιρίας.
Το Σωματείο Εργαζομένων της efood γνωστοποίησε το e-mail στο οποίο η εταιρεία ενημέρωνε τους διανομείς της: «Οι παραγγελίες είναι αυξημένες. Από 21:30 μέχρι 23:30 οι αμοιβές είναι αυξημένες κατά 70%. Το ποσό θα περιλαμβάνεται στην αμοιβή που θα βλέπεις στην οθόνη αποδοχής».
Οι εργαζόμενοι της ίδιας εταιρίας είχαν λάβει ακόμα μια ειδοποίηση από την εταιρεία για να εργαστούν το χρονικό διάστημα 19:00 με 21:00, σύμφωνα με το συνδικάτο τους στην Περιφέρεια Αττικής.
Βέβαια, λίγο αργότερα, η εταιρεία, ανασκεύασε και με νέο μήνυμα ενημέρωνε ότι λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας η εταιρεία δεν θα λειτουργούσε από 22:30 ως τη 01:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



