Αλεξανδρούπολη: Εώς και 24 ώρες νεκρό πριν τη μεταφορά του το παιδί που πέθανε από ασιτία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στον εισαγγελέα Αλεξανδρούπολης θα απολογηθεί σήμερα, Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, η μητέρα του 3χρονου παιδιού, το οποίο έχασε τη ζωή του από ανακοπή λόγω ασιτίας λόγω πολυοργανικής ανεπάρκειας
Το παιδί μεταφέρθηκε από τη μητέρα, το μεσημέρι της Τετάρτης 17 Δεκεμβρίου, νεκρό στο νοσοκομείο της πόλης και σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες ο θάνατός του φέρεται να προήλθε έως και 24 ώρες πριν τη μεταφορά του στο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Η γυναίκα, που είναι μητέρα άλλων δύο παιδιών, στα δικαστήρια θα δώσει εξηγήσεις, για τις συνθήκες που το παιδί έφυγε από τη ζωή. Μαζί με τη μητέρα συνελήφθησαν και οι παππούδες του παιδιού, στο σπίτι των οποίων φιλοξενούταν η οικογένεια. Ο πατέρας του παιδιού φέρεται να ζει και να εργάζεται εκτός Ελλάδας.
Το παιδί φέρεται να μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σχεδόν σκελετωμένο, ξεκάθαρη ένδειξη του υποσιτισμού του. Στο νοσοκομείο έγινε πολύ μεγάλη κινητοποίηση από τους γιατρούς, όμως, είχε φύγει ήδη από τη ζωή και απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Αμέσως ενημερώθηκαν οι αρμόδιες Αρχές και διενεργήθηκε νεκροψία - νεκροτομή το απόγευμα της Τετάρτης.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



