Νέα καταγγελία για ΔΕΔΔΗΕ: «Ζητούν 23.000 ευρώ για ρευματοκλοπή που δεν έκανα - Με κατέστρεψαν επαγγελματικά»
«Με κατηγορούν για κομμένες σφραγίδες του μετρητή που στις φωτογραφίες φαίνονται άθικτες» κατήγγειλε μιλώντας στο OPEN🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ολοένα και πληθαίνουν οι καταναλωτές που δηλώνουν ότι κατηγορούνται άδικα για ρευματοκλοπή, μετά από υποτυπώδεις, όπως επισημαίνουν, ελέγχους του ΔΕΔΔΗΕ. Η τελευταία καταγγελία που έχει δει το φως της δημοσιότητας αφορά πρόστιμο ύψους 23.000 ευρώ, με μηναία δόση. 1.861 ευρώ
Μιλώντας στον αέρα του OPEN, ο Νικόλαος Μήττας κάνει λόγο για την απόλυτη καταστροφή, καθώς η δήθεν καταγγελία για ρευματοκλοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ λειτούργησε σαν οδοστρωτήρας επαγγελματικά για τον ίδιο, ενώ παρέσυρε μαζί και άλλες τέσσερις οικογένειες, που απασχολούνται στην επιχείρησή του.
Όπως ο ίδιος ο κ. Μήττας ξεκαθαρίζει στον αέρα του καναλιού, «Λέω την αλήθεια, για αυτό έχω μαζί μου όλα τα αποδεικτικά στοιχεία».
«Με κατέστρεψαν επαγγελματικά»
«Εγώ είμαι άλλος ένας άνθρωπος ο οποίος έχει πέσει θύμα του ΔΕΔΔΗΕ, πιο συγκεκριμένα τον 5/6 του 2025 ένα τεχνικό συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ επισκέφθηκε την επιχείρησή μου να κάνει μια αυτοψία στο ρολόι. Έκαναν την αυτοψία και με ενημέρωσαν ότι την επόμενη ημέρα θα προχωρήσουν στην αντικατάσταση του αναλογικού μετρητή με ψηφιακό».
«Στο πρώτο έντυπο που μου έχουν αφήσει, της πρώτης επίσκεψης, δεν αφήνουν κάποια σημείωση το ότι είναι πειραγμένος ή δεν είναι πειραγμένος, παρότι αναφέρουν ξεκάθαρα ότι έχουν κάνει οπτικό έλεγχο. Την επόμενη μέρα που έρχονται από τον ΔΕΔΔΗΕ για την αντικατάσταση του μετρητή, πιθανολογείται ότι υπάρχουν ευρήματα, στη δεύτερη επίσκεψη. Δηλαδή μέσα σε μία ημέρα τι ακριβώς άλλαξε και βρέθηκαν ευρήματα; Την πρώτη μέρα ήταν καθαρός ο μετρητής και τη δεύτερη μέρα ήταν βρώμικος; Μήπως είναι κάτι που γίνεται στοχευμένα τον τελευταίο καιρό από κάποιους τεχνικούς προκειμένου να μπορούνε να πάρουνε και το μπόνους από τον ΔΕΔΔΗΕ, όταν οι εργολάβοι βρίσκουν πειραγμένα ρολόγια;»
«Με κατηγορούν για κομμένες σφραγίδες του μετρητή που στις φωτογραφίες φαίνονται άθικτες»
«Ήμουν παρών την πρώτη μέρα που ήρθαν και απλά με ενημέρωσαν. Και έρχονται τη δεύτερη μέρα χωρίς να είμαι παρών για την αντικατάσταση του μετρητή, και μου λένε ότι είναι πειραγμένος. Αυτό έγινε τον 6ο μήνα, τον 7ο λαμβάνω μια επιστολή από τη Διεύθυνση Μετρητικών Διατάξεων και Δεδομένων με φωτογραφίες από το ρολόι, στο οποίο ισχυρίζονται ότι οι σφραγίδες είναι κομμένες, οι σφραγίδες είναι πλαστές και είναι κομμένες και οι σφραγίδες του καλύμματος ακροδεκτών μετρητή. Οι φωτογραφίες οι οποίες έχουν προσκομίσει οι ίδιοι μέσα στην επιστολή δείχνουν τις σφραγίδες. Απορώ πού ακριβώς είναι κομμένες οι σφραγίδες τη στιγμή που υπάρχουν οι σφραγίδες ήδη πάνω. Και φτάνουμε τον Αύγουστο του 2025 που με καλούνε να είμαι παρών στο άνοιγμα του μετρητή και να διαπιστώσουν και οι ίδιοι τι έχει συμβεί στον μετρητή».
«Εγώ επισκέφθηκα τη Διεύθυνση Μετρητικών Διατάξεων και Δεδομένων συνοδευόμενος από τον ηλεκτρολόγο της επιχείρησής μου όπου, εκεί μας είπαν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Ότι οι σφραγίδες είναι πλαστές, έχουν λάθος ημερομηνίες. Λέμε "λάθος ημερομηνίες; Δεν καταλαβαίνουμε αυτό το οποίο μας λέτε, μπορείτε να μας το εξηγήσετε;" "Αυτό είναι, θα ενημερωθείτε αρμοδίως τι πρόκειται να γίνει". Καθόλου εξηγήσεις, δεν έγινε διάλογος. Εγώ προσπάθησα να βρω κάποιον μηχανολόγο/ ηλεκτρολόγο να μου αποτυπώσει τι είναι ακριβώς αυτό το πόρισμά τους.
«Δυστυχώς, κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να μεταφράσει το κείμενο του ΔΕΔΔΗΕ. Φοβούνται. Φοβούνται το ότι μια ενδεχόμενη συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ από τη στιγμή που ο ΔΕΔΔΗΕ δουλεύει με εξωτερικούς εργολάβους. Φεύγουμε τον Αύγουστο, και μου λένε "θα ενημερωθείτε αρμοδίως για το τι ακριβώς πρόκειται να γίνει».
«Μας έκοψαν το ρεύμα απροειδοποίητα»
«Έρχεται η 29/10, μετά την 28η Οκτωβρίου, όπου είναι η ώρα 10:30 το πρωί και κόβεται το ρεύμα στην επιχείρησή μου. Θεωρώ ότι είναι κάτι το οποίο θα επανέλθει, κάποια βλάβη, εκεί μέσα στο πεντάλεπτο δεκάλεπτο θα φτιάξει. Βλέπω ότι περάσει ένα μισάωρο, έχει περάσει μια ώρα και ξεκινάω και καλώ τον ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ μου λέει "κύριε δεν γνωρίζουμε κάτι, δεν βλέπουμε για ποιο λόγο δεν έχετε ρεύμα θα πρέπει να απευθυνθείτε στον πάροχό σας. Και με το που κλείνω το τηλέφωνο από τον ΔΕΔΔΗΕ, μου έρχεται ένα SMS στο κινητό μου τηλέφωνο από τον ίδιο τον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος λέει ότι το ρεύμα έχει κοπεί με εντολή του παρόχου. Επικοινωνώ με τον πάροχο. Ο πάροχος δεν έχει ιδέα τι είναι αυτό το πράγμα και αρνείται κατηγορηματικά, ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχουν οφειλές δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, δεν έχουμε δώσει εμείς την εντολή οπότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ΔΕΔΔΗΕ.
«Από τις 29/10 μέχρι τις 3/11 που επανήλθε το ρεύμα ήμουν σε μία άγνοια. Έμεινε μία επιχείρηση πέντε ημέρες κλειστή, τέσσερις οικογένειες προσωπικό (οι οποίες επηρεάστηκαν επίσης από την κλειστή επιχείρηση)..το ρεύμα δεν επανήλθε από μόνο του. Πέντε ημέρες ήμουν σε συνεχή επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ήξερε τι ακριβώς γίνεται, καταγεγραμμένα τηλέφωνα, καταγεγραμμένες κλήσεις, επικοινωνία με τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), η οποία και αυτή απάντησε μια εβδομάδα πιο μετά, και αποφασίζω να επισκεφτώ τον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής μου, στη Μεταμόρφωση. Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε η είσοδος σε πολίτες δεν επιτρέπεται. Ευτυχώς έτυχε και πέτυχα έναν καλό άνθρωπο ο οποίος ασχολείται με τη φύλαξη του κτιρίου, και άκουσε την ιστορία μου».
Ο κ. Μήττας στη συνέχεια εξηγεί πως ο φύλακας ενήργησε ως μεσολαβητής, και πως αφού ήρθε σε επικοινωνία με υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ, τον ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα και ότι θα συνδέσουν, με εντολή τον ΔΕΔΔΗΕ Μεταμόρφωσης, το ρεύμα στην επιχείρησή του και μόλις προκύψει κάποια εξέλιξη θα τον ενημερώσουν.
«Ο ίδιος άνθρωπος, ο φύλακας, αργότερα με καλεί και μου λέει "κύριε Μήττα, έχει βγει ένα δοσολόγιο" και το κόστος το οποίο πρέπει να καλύψω είναι 22.428 ευρώ». Ο κύριος Μήττας εξηγεί στη συνέχεια, ποια βήματα έχει ακολουθήσει νομικά, προκειμένου να διαχειριστεί το υπέρογκο ποσό που του χρέωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η Ουκρανία έπληξε με drones τάνκερ του ρωσικού «σκιώδους στόλου» στη Μεσόγειο
Δίκη για Τέμπη: Οργή συγγενών που πήγαν στη Λάρισα - «Οι αγρότες μας άφησαν, η αστυνομία έκλεισε τους δρόμους»
«Έπεσε» το YouTube: Τεράστια προβλήματα για χιλιάδες χρήστες - Το μήνυμα που εμφανίζεται
Η μαύρη Παρασκευή: 45 χρόνια από τον εφιάλτη που έκαψε την Αθήνα στην καρδιά των Χριστουγέννων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



