Επιχείρηση διάσωσης στον Όλυμπο: Ορειβάτης επιχείρησε να ανέβει στην κορυφή χωρίς εξοπλισμό
Ο Μολδαβός δεν υπολόγισε την έντονη χιονόπτωση και εγκλωβίστηκε - Επικοινώνησε με το 112 και έστειλε το στίγμα του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συναγερμός σήμανε στην ΕΜΑΚ μετά από μήνυμα που έφτασε στο 112 από ορειβάτη, ο οποίος εγκλωβίστηκε στον Όλυμπο. Πρόκειται για Μολδαβό που απομακρύνθηκε από το καταφύγιο της Πετρόστρουγκας, στο Λιτόχωρο και επιχείρησε να φτάσει στην κορυγή του βουνού χωρίς όμως να έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Ο Μολδαβός ορειβάτης εγκλωβίστηκε σε ορεινό σημείο εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών και της έντονης χιονόπτωσης και αμέσως ζήτησε βοήθεια δίνοντας το στίγμα του μέσω του 112.
Βρίσκεται σε απόσταση 300 μέτρων από το καταφύγιο της Πετρόστρουγκας, ίναι καλά στην υγεία του και έχει ήδη στηθεί η επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό του. Συμμετέχουν δυνάμεις της 2ης ΕΜΑΚ καθώς και πυροσβέστες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Λιτοχώρου.
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




