Γενοκτονία των Ποντίων: Κόκκινο και μαύρο το υπ. Μακεδονίας-Θράκης
«Τιμούμε τα θύματα και μετατρέπουμε τη γνώση της Ιστορίας σε προωθητική δύναμη για το μέλλον. Ποτέ ξανά Γενοκτονίες» αναφέρει το υπουργείο σε ανακοίνωσή του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κόκκινο και μαύρο χρώμα αλλάζουν την εικόνα της πρόσοψης του Διοικητηρίου του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, με αφορμή τις εκδηλώσεις μνήμης για τα 100 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Με πρωτοβουλία της υφυπουργού Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας-Θράκης) Ελευθερίας Χατζηγεωργίου, το ΥΜΑΘ συμμετέχει με αυτόν τον τρόπο, σήμερα Σάββατο και αύριο Κυριακή, ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας, στις εκδηλώσεις, με το κόκκινο να συμβολίζει το αίμα των 353.000 αδικοχαμένων ψυχών και το μαύρο το διαχρονικό πένθος.

"Τιμούμε τα θύματα και μετατρέπουμε τη γνώση της Ιστορίας σε προωθητική δύναμη για το μέλλον. Ποτέ ξανά Γενοκτονίες", αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΥΜΑΘ.
Διαβάστε ακόμη
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



