Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη ο 47χρονος που απέδρασε από νοσοκομείο
Φέρεται να διέφυγε από παράθυρο της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στον οικισμό Αγία Σοφία, στα Διαβατά, συνελήφθη ο 47χρονος, που νοσηλευόταν φρουρούμενος στο «Ιπποκράτειο Νοσοκομείο» της Θεσσαλονίκης και κατάφερε να αποδράσει θέτοντας σε συναγερμό τις Αρχές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, ο 47χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη πριν από λίγη ώρα από στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας.
Υπενθυμίζεται ότι ο 47χρονος κρατούμενος απέδρασε από απλό θάλαμο του τρίτου ορόφου του νοσοκομείου, τη Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου.
Ο άνδρας είχε συλληφθεί το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου από δυνάμεις της ΟΠΚΕ και σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση τεσσάρων ετών κάθειρξης για διακεκριμένες κλοπές. Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, μετά τη σύλληψή του παρουσίασε σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα και διακομίστηκε στο Ιπποκράτειο. Εκεί διαπιστώθηκε ότι είχε υποστεί καρδιακή προσβολή και κρίθηκε αναγκαία η νοσηλεία του στη ΜΕΘ.
Το μεσημέρι της Δευτέρας, ενώ νοσηλευόταν υπό φρούρηση, ο 47χρονος φέρεται να διέφυγε από παράθυρο της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται. Η απουσία του έγινε αντιληπτή λίγο αργότερα, με αποτέλεσμα να κινητοποιηθούν άμεσα οι αστυνομικές δυνάμεις.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




