Θεσσαλονίκη: Οπαδός του ΠΑΟΚ δολοφονήθηκε από οπαδό του Άρη
Μια ομάδα νεαρών καταδίωξε τον 20χρονο στα στενά της περιοχής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νεκρός έπεσε ένας 20χρονος οπαδός του ΠΑΟΚ που δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι το βράδυ της Πέμπτης από οπαδό του Άρη, στην περιοχή της Καλαμαριάς, στη Θεσσαλονίκη.
Το Κέντρο της Άμεσης Δράσης δέχτηκε κλήση γύρω στις 22.00 για νεαρό άνδρα, ο οποίος ήταν αιμόφυρτος στο οδόστρωμα στην οδό Αργοναυτών. Στο σημείο έφτασαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. και διασώστες του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ που επικαλέστηκε αυτόπτη μάρτυρα, μια ομάδα νεαρών καταδίωξε τον 20χρονο στα στενά της περιοχής.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο 20χρονος δεν είχε απασχολήσει στο παρελθόν για οπαδικά επεισόδια, ενώ φέρεται να άνηκε σε ομάδα νεαρών που προφασιζόμενοι ότι είναι ανήλικες κοπέλες, έκλειναν ραντεβού στο άλσος Μετεώρων στη Θεσσαλονίκη σε ενήλικες παιδόφιλους τους οποίους ξυλοκοπούσαν.
Ο 20χρονος διακομίστηκε σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ όπου και κατέληξε.
Την έρευνα ανέλαβαν αστυνομικοί του τμήματος Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Β. Ελλάδος.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




