Στους δρόμους ξανά οι αγρότες της Καρδίτσας: Δίνουν ραντεβού τη Μεγάλη Τρίτη
Με αφορμή το συνεχές αυξανόμενο κόστος παραγωγής, οι αγρότες δίνουν ραντεβού για νέες κινητοποιήσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στους δρόμους βγαίνουν ξανά οι αγρότες της Καρδίτσας, οι οποίοι προγραμματίζουν δυναμική παρουσία τη Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου, στις 12:00, στον κόμβο του Ε-65.
Με αφορμή το συνεχές αυξανόμενο κόστος παραγωγής, οι αγρότες δίνουν ραντεβού για νέες κινητοποιήσεις. Ζητούν την άμεση καταβολή εκκρεμών πληρωμών, τη διασφάλιση τιμών που να καλύπτουν το αυξημένο κόστος, αλλά και ουσιαστικές παρεμβάσεις σε καύσιμα, ενέργεια και αγροτικά εφόδια.
Παράλληλα, επαναφέρουν το αίτημα για αφορολόγητο πετρέλαιο, ζητούν διαγραφή χρεών προηγούμενων ετών, ενώ θέτουν ως προτεραιότητα την υλοποίηση έργων αντιπλημμυρικής προστασίας - ζήτημα που παραμένει ανοιχτό για τη Θεσσαλία μετά τις πρόσφατες καταστροφές.
«Στο χείλος του γκρεμού»
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Κώστας Τζέλλας, υπογράμμισε ότι η κατάσταση στον πρωτογενή τομέα έχει φτάσει «στα όρια αντοχής», με τους αγρότες -όπως είπε- να βρίσκονται «στο χείλος του γκρεμού».
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



