Νεκρή 51χρονη μετά από πτώση από τον 2ο όροφο του Υπ. Τουρισμού
Τι λένε αυτόπτες μάρτυρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τραγωδία σημειώθηκε, το πρωί της Δευτέρας, όταν 51χρονη γυναίκα – κάτω από συνθήκες που παραμένουν αδιευκρίνιστες – βρέθηκε στο κενό από τον δεύτερο όροφο του Υπουργείου Τουρισμού, με το σενάριο της αυτοχειρίας να είναι το επικρατέστερο.
Τι συνέβη
Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 8:30 το πρωί, με το ΕΚΑΒ να σπεύδει άμεσα στο σημείο και να παραλαμβάνει τη γυναίκα. Η άτυχη 51χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η γυναίκα ήταν υπάλληλος του υπουργείου, και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες άνοιξε το παράθυρο και πήδηξε στο κενό.
Η ανακοίνωση του Υπουργείου Τουρισμού
«Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη της για την τραγική απώλεια της υπαλλήλου του Υπουργείου.
Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της.
Η Ελληνική Αστυνομία διερευνά τις συνθήκες του τραγικού συμβάντος. Ανακοινώσεις θα πραγματοποιήσουν οι αρμόδιες Αρχές.»
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




