Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η νεότερη ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ
Μπλακ άουτ στον Ηλεκτρικό: Εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμοί λόγω προβλήματος στη σηματοδότηση
Λίγη ώρα αργότερα επανήλθε η λειτουργία στη γραμμή 1 του Μετρό - Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μεγάλη ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στη γραμμή 1 του Μετρό (πρώην Ηλεκτρικός) το πρωί της Τρίτης 2/6 καθώς έκλεισαν τέσσερις σταθμοί λόγω προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης.
Όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξαγόταν στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης. Εκτός λειτουργίας ήταν προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς (Γραμμή 1).
Τελικά λίγο μετά τις 10:00, επανήλθε η κυκλοφορία στη γραμμή 1.
Η νεότερη ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ
Σας ενημερώνουμε, πως αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ). Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά - Πειραιάς.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



