Στάση εργασίας την Παρασκευή στους Δήμους
Γιατί διαμαρτύρονται οι υποψήφιοι της Προκήρυξης 3Κ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στάση εργασίας πραγματοποιείται στους δήμους την Παρασκευή από τις 10.30 π.μ. έως τη λήξη της βάρδιας, και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΑΣΕΠ. Τη στάση εργασίας την κάνουν υποψήφιοι της προκήρυξης 3Κ και το Παναττικό Σωματείο ΟΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ σύμφωνα με ανακοίνωσή του.
Ο λόγος, όπως επισημαίνουν, είναι η αργοπορία στην έκδοση των οριστικών πινάκων της Προκήρυξης 3Κ του ΑΣΕΠ και τις 8.166 μόνιμες θέσεις σε ανταποδοτικές υπηρεσίες Δήμων αλλά και οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις που έχουν ως αποτέλεσμα την προκήρυξη των εκλογών.
Οι υποψήφιοι 3Κ είχαν αρχικά ανακοινώσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο ΑΣΕΠ στις 8:30, ωστόσο στη συνέχεια, προκειμένου να υπάρξει συντονισμός (και πιθανότατα λόγω της παράλληλης στάσης εργασίας στα μέσα σταθερής τροχιάς), την μετέφεραν στις 11:00.
Πρόκειται για αιτήσεις για μόνιμες προσλήψεις σε ΟΑΕΔ, ΣΕΠΕ και ΕΛΣΤΑΤ.
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



