Θεσσαλονίκη: Αντιεξουσιαστές τοποθέτησαν εκρηκτικούς μηχανισμούς στο μετρό
Το περιστατικό έγινε πριν λίγες μέρες - Διαμαρτύρονται για τη μη χορήγηση αδειών στον Δ. Κουφοντίνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εκρηκτικούς μηχανισμούς σε εργοτάξιο του μετρό Θεσσαλονίκης στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου στις 17/05/2019 τοποθέτησαν αντιεξουσιαστές, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, που αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα αντιεξουσιαστικού χώρου.
Στο χώρο του εργοταξίου εκδηλώθηκε φωτιά μικρής έκτασης και προκλήθηκαν υλικές ζημιές.
«Εμείς σε μια διαφορετική πολιτική συγκυρία επιλέξαμε να τοποθετήσουμε εκρηκτικούς μηχανισμούς στο υπόγειο του εργοταξίου του μετρό στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου στις 17/05/2019. Η απεργία πείνας του Δ. Κουφοντίνα για τη χορήγηση αδειών που πραγματοποιήθηκε εκείνες τις μέρες όπως και ο χρόνος και ο τρόπος που πραγματοποιήθηκε η δράση θέτουν δύο ακόμα περιεχόμενα. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη δράση γνωρίζουμε ότι σε ένα έργο τέτοιας σημασίας θα αναμειγνύονταν πολυεθνικές εταιρίες κολοσσοί στον κατασκευαστικό κλάδο», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



