Θεσσαλονίκη: Γέμισε νεκρά ποντίκια ο Θερμαϊκός! (pics)
Υπενθυμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που νεκρά ποντίκια επιπλέουν στον Θερμαϊκό, διότι το ίδιο είχε συμβεί και τον περσινό Ιούνιο.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με νεκρά ποντίκια έχουν γεμίσει τα νερά του Θερμαϊκού κατά μήκος της παλαιάς και νέας παραλίας στη Θεσσαλονίκη.
Το θέαμα είναι αποκρουστικό, με δεκάδες ποντίκια να είναι σε αποσύνθεση συσσωρευμένα σε πολλά σημεία αλλά και απομονωμένα σε όλο το μήκος της παραλίας. Ο μεγαλύτερος όγκος σκουπιδιών αλλά και των νεκρών ζώων υπάρχει στο ύψος της οδού Αγίας Σοφίας.

Η δυσαρέσκεια του κόσμου που περπατά στην λεωφόρο Νίκης είναι έντονη, καθώς σήμερα υπάρχει και έντονη δυσοσμία στον Θερμαϊκό.
Υπενθυμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που νεκρά ποντίκια επιπλέουν στον Θερμαϊκό, διότι το ίδιο είχε συμβεί και τον περσινό Ιούνιο.

Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



