Ο Μητσοτάκης μάζεψε σκουπίδια και πότισε στον Υμηττό (pics)
Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε μεγάλη έμφαση στην ανάγκη αναδιοργάνωσης της πολιτικής προστασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στον Υμηττό, όπου μαζί με εθελοντές μάζεψε σκουπίδια και πότισε δέντρα. Στο τέλος της περιβαλλοντικής δράσης, ο κ. Μητσοτάκης συνομίλησε και με εθελοντές δασοπυροσβέστες για την ανασυγκρότηση της πολιτικής προστασίας.
Με τη φράση «πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το χειρότερο και να κάνουμε πάντα το καλύτερο», ο κ. Μητσοτάκης έδωσε μεγάλη έμφαση στην ανάγκη αναδιοργάνωσης της πολιτικής προστασίας ώστε η Ελλάδα να θωρακιστεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που αναμένεται να ενταθούν εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής.


Συγκεκριμένα, μιλώντας με τους εθελοντές δασοπυροσβέστες δεσμεύθηκε ότι, εφόσον οι πολίτες τον εμπιστευθούν να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας και αφού αντιμετωπίσει με την υπάρχουσα δομή τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, θα φροντίσει ήδη από τον προσεχή Σεπτέμβριο για την ριζική αναδιάρθρωση και την ενίσχυση της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας.
Και αυτό όπως είπε, ώστε ήδη από τον Οκτώβριο να ξεκινήσει η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου προληπτικού σχεδίου αντιπυρικής προστασίας για το καλοκαίρι του 2020.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




