Ληστεία ΑΧΕΠΑ: Μήνυμα των 3 συλληφθέντων μέσα από τη φυλακή
Κάνουν λόγο για «κατασταλτική κρεατομηχανή» και τονίζουν ότι παραμένουν πιστοί στις αρχές και τις αξίες τους.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μήνυμα μέσα από τα κρατητήρια της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης έστειλαν οι δύο συλληφθέντες για τη ληστεία στο ΑΧΕΠΑ και η 39χρονη συνεργός τους. Με αυτό, το οποίο δημοσιεύθηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου οι Γ.Δ., Κ.Σ. και Δ.Σ. στέλνουν συντροφικούς χαιρετισμούς σε όσους τους στέκονται αλληλέγγυοι και τονίζουν ότι παραμένουν σταθεροί στις αρχές κα τις αξίες τους.
Το μήνυμα των τριών συλληφθέντων είναι το εξής:
«Από τα μπουντρούμια της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης στέλνουμε συντροφικούς χαιρετισμούς στους συντρόφους και τις συντρόφισσες που για μια ακόμα φορά στέκονται αλληλέγγυοι στις νέες μας περιπέτειες με την αστυνομικοδικαστική κατασταλτική κρεατομηχανή.
Δηλώνουμε ότι παραμένουμε δυνατοί, με την αξιοπρέπεια μας απρόσβλητη και τις αρχές και τις αξίες μας να καθοδηγούν το είναι μας. Θα σταθούμε όρθιοι στα νέα μαρτύρια που μας ετοιμάζουν οι επικυρίαρχοι αυτού του κόσμου.
Ούτε βήμα πίσω!
Τρομοκρατία είναι η μισθωτή σκλαβιά, καμιά ειρήνη με τα αφεντικά.
Τρομοκράτες και ληστές είναι τα κράτη και οι καπιταλιστές.
Η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας»
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



