Θεσσαλονίκη: 15 συλλήψεις για ναρκωτικά στην περιοχή του ΑΠΘ
Νέα έφοδος της αστυνομίας για ναρκωτικά στην περιοχή γύρω από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνολικά 15 άτομα για παραβάσεις του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών συνελήφθησαν το τελευταίο 24ωρο στην περιοχή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, γύρω από την πλατεία Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα), στην πλατεία Αριστοτέλους και σε άλλες περιοχές του κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης και ηρωίνης.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση 21χρονου αλλοδαπού, στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν 57 ναρκωτικά δισκία. Κατασχέθηκαν επίσης το χρηματικό ποσό των 650 ευρώ, δύο φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές, δύο συσκευές αποθήκευσης ενέργειας και ένα κινητό τηλέφωνο, την κατοχή των οποίων δεν μπορούσε να δικαιολογήσει. Από την έρευνα των αστυνομικών προέκυψε ότι το κινητό τηλέφωνο είχε κλαπεί πριν δύο μέρες από άντρα στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




