Επιστολή με έγγραφα της ΕΡΤ στον Άρειο Πάγο ως απάντηση στον Ολυμπιακό
Η διοίκηση της ΕΡΤ απάντησε καταθέτοντας στον Άρειο Πάγο έγγραφο που παρουσιάζει τις επαφές της με τις ομάδες για την ανάληψη των τηλεοπτικών τους δικαιωμάτων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η ΕΡΤ το μεσημέρι της Παρασκευής έδωσε στη δημοσιότητα τη δική της απάντηση στην καταγγελία που έκανε ο Ολυμπιακό σε Άρειο Πάγο και ΕΣΡ, αναφορικά με τη συμφωνία της με κάποιες ομάδες της Superleague για τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Η διοίκηση της ΕΡΤ απάντησε καταθέτοντας στον Άρειο Πάγο έγγραφο που παρουσιάζει τις επαφές της με τις ομάδες για την ανάληψη των τηλεοπτικών τους δικαιωμάτων, όπου ισχυρίζεται μάλιστα ότι έκανε αντιπροτάσεις στις ΠΑΕ για να μειωθούν τα σχετικά ποσά των συμφωνιών τους.
Παράλληλα αποκαλύπτει τις συζητήσεις με τον ΠΑΟΚ που βρίσκονται σε εξέλιξη, αναφέρει για πρώτη φορά πως υπάρχουν επαφές και με την ΑΕΚ, σημειώνει πως η ΕΡΤ στήριξε πέρυσι το ελληνικό ποδόσφαιρο και βοήθησε ώστε να αποφευχθεί η διάλυσή του, ενώ θυμίζει και την σύμβαση της σεζόν 2009-10 του Ολυμπιακού με την κρατική τηλεόραση.


Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




