Ποιοι σταθμοί του μετρό κλείνουν στην επέτειο του Πολυτεχνείου
Οι σταθμοί θα ανοίξουν μετά το πέρας των εκδηλώσεων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, η ΣΤΑΣΥ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι μετά από εντολή της ΕΛΑΣ και λόγω των εορταστικών εκδηλώσεων της 45ης επετείου από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, θα κλείσουν διαδοχικά οι παρακάτω σταθμοί του Μετρό: «Μέγαρο Μουσικής» στις 15:00, «Ευαγγελισμός» στις 16:30 και «Σύνταγμα» στις 16:30.
Ωστόσο, όπως σημειώνει η ανακοίνωση, τα δρομολόγια θα διεξάγονται κανονικά και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς στάση από τους παραπάνω σταθμούς.
Οι σταθμοί θα ανοίξουν μετά το πέρας των εκδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας και αφού προηγηθεί νέα σχετική εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



